EXIT Toys maakt gebruik van cookies om je gebruikservaring op de website te verbeteren.
Door gebruik te blijven maken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie vind je in onze cookie policy.

Retourneren

We willen uiteraard graag dat je tevreden bent met ons buitenspeelgoed. Voldoet een product helaas toch niet aan je verwachting en wil je het retourneren? Je kunt een product zonder opgaaf van reden binnen 21 dagen en gratis retourneren. Na ontvangst zullen wij het aankoopbedrag terugstorten.

Wat zijn onze retourvoorwaarden?

Producten dienen - indien redelijkerwijs mogelijk - in de originele verpakking of in elk geval een stevige kartonnen verzenddoos te worden geretourneerd. Wij adviseren daarom altijd de verzenddoos en originele verpakking zorgvuldig open te maken, zodat je deze eventueel weer kunt gebruiken om je bestelling te retourneren.

Voor bestellingen op de EXIT Toys website gelden de volgende retourvoorwaarden:

  • De retourzending vindt plaats binnen 21 dagen na het herroepen van de overeenkomst.
  • De artikelen die je terugstuurt zijn compleet.
  • We vragen je een ingevuld retourformulier mee te sturen, dit is echter niet verplicht.
  • Als je een bestelling retourneert, die niet aan bovengenoemde voorwaarden voldoet, zal de bestelling helaas weer naar je worden teruggestuurd.
  • Producten uit een set-aanbieding, waarbij korting of een gratis product wordt aangeboden wanneer je één of meerdere producten koopt, kunnen alleen samen met de gebundelde producten worden geretourneerd. Als je een product retourneert uit een set-aanbieding, zonder de gebundelde producten mee te sturen, dan behoudt EXIT Toys zich het recht om een factuur te sturen voor de niet geretourneerde producten of om hiervoor een bedrag in te houden op de eindafrekening. 

Wat te doen bij een retourzending?

Voor het retourneren van producten kun je contact opnemen met onze klantenservice om je retourzending aan te melden. Je ontvangt een retourformulier en we maken een afspraak om de retourzending af te laten halen door DPD of Dachser op een werkdag naar keuze. Deze service is voor jou kosteloos. Helaas kunnen we (nog) geen tijdvak afspreken. Op de afgesproken werkdag zal een vervoersdienst de retourzending bij je af komen halen. Zorg ervoor dat de zending dan goed ingepakt klaarstaat voor de chauffeur.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Zodra wij je retourzending hebben ontvangen, bevestigen wij de ontvangst hiervan per e-mail. Wij betalen je binnen 14 dagen terug met hetzelfde betaalmiddel als waar je de oorspronkelijke transactie hebt verricht. Betaal je per creditcard dan zullen wij het bedrag terugstorten op je creditcardrekening. Hoe lang het duurt voor het bedrag weer op je bankrekening staat is mede afhankelijk van de medewerking van de bank/creditcardmaatschappij en is dus niet door ons te beïnvloeden.

Het verkeerde product ontvangen?

Heb je een ander product ontvangen dan je hebt besteld? Neem dan contact met ons op via de chat, bel naar +31 314 - 796 020 of maak gebruik van het contactformulier. Wij zullen ervoor zorgen dat het juiste product zo snel mogelijk wordt verzonden.  

Beschadigd of defect artikel ontvangen

Het kan in een enkel geval gebeuren dat het door jou bestelde artikel is beschadigd tijdens het transport, of dat je een defect artikel hebt ontvangen. Is dit het geval? Neem dan contact met ons op via de chat, bel naar +31 314 - 796 020 of maak gebruik van het contactformulier. Wij zorgen dan zo snel mogelijk voor een nieuw product.