EXIT Toys maakt gebruik van functionele, analytische en tracking cookies om je gebruikservaring op de website te verbeteren. Door gebruik te blijven maken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie vind je in onze cookie policy.

Sluiten
(4.45/5.00)
Klantenservice 0800 - 29585
Account
0
Winkelwagen
Veelgestelde vragen over buitenspeelgoed

Algemeen

Hoe kan ik een klacht doorgeven aan EXIT Toys?

In ons EXIT Service Portaal kun je alles omtrent jouw bestelling regelen. Je kunt zien welke EXIT producten je hebt aangeschaft, een retourzending aanmelden en ook heel eenvoudig een klacht doorgeven. Onze klantenservice informeert je binnen 48 uur over de verdere afhandeling. Lees hier meer over het doorgeven van een klacht. 

Hoe kan ik een retour aanmelden bij EXIT Toys?

In ons EXIT Service Portaal kun je alles omtrent jouw bestelling regelen. Je kunt zien welke EXIT producten je hebt aangeschaft, een klacht doorgeven en ook heel eenvoudig een retourzending aanmelden. Onze klantenservice informeert je binnen 48 uur over de verdere afhandeling. Lees hier meer over het aanmelden van een retourzending. 

Kan ik de producten van EXIT Toys in een showroom bekijken?

Helaas hebben wij geen zicht op welke van onze dealers een bezoeklocatie hebben en welke artikelen zij eventueel hebben staan. Voor meer informatie kun je contact opnemen met jouw lokale EXIT dealer.

Wat zijn de garantietermijnen van jullie producten?

In de productspecificaties op onze website staan de garantietermijnen van de producten. Dit verschilt per product en, indien van toepassing, per productonderdeel.

Voldoet een product niet aan je verwachtingen en wil je retourneren? Dit kan tot 21 dagen na de aankoop. Meer informatie over retourneren vind je in ons retourbeleid.